قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ماهيني در مورد وضعيتش مي‌گويد:« خدا را شکر امسال پيشنهادهاي خوبي دارم و همه آنها را سبک و سنگين کردم و در نهايت به اين نتيجه رسيدم که از بين پرسپوليس و سپاهان در نهايت يکي را انتخاب کنم. قبل از اردوي ترکيه قرارداد خواهم بست چون مي‌خواهم با خيال راحت و تمرکز بالا در تمرينات تيم ملي حاضر شوم.»



ماهيني ادامه مي‌دهد:«من شرايطم را به هر دو تيم اعلام کردم و آنها هم با خواسته‌هايم موافقت کردند. البته بحث مالي به صورت جدي و حضوري مطرح نشد و من بايد در اين زمينه با هر دو باشگاه صحبت کنم تا در نهايت همه چيز مشخص شده و تصميم نهايي را بگيرم.»



ماهيني در پاسخ به اين سوال که احتمال رفتنت به سپاهان بيشتر است يا پرسپوليس خاطرنشان مي‌کند:«‌ باور کنيد خودم هم نمي‌دانم ولي 51 درصد احتمال دارد به پرسپوليس بروم و 49 درصد احتمال سپاهاني شدنم وجود دارد. من از بازي کردن در ذوب آهن و زندگي در اصفهان راضي بودم ولي بازي کردن در پرسپوليس و حضور در اين تيم هم جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد. به هر حال تا دو، سه روز آينده وضعيتم مشخص خواهد شد.»



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:31 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 251
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 379
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 64283
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1